Członkowie ów klanu są najinteligentniejsi w wiosce Liścia. Cechuje ich brak jakiejkolwiek motywacji czy chęci.
Kekkei Genkai: Kage Mane
KG owego klanu polega na kontroli nad cieniem/cieniami.
Poziom Pierwszy
Możemy wydłużać cień na 30m bez konieczności występowania tam kolejnego ( np cień drzewa ). Cień jest nie zbyt trwały.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 1500 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze, w której używamy kosztuje 500 chakry
Wymagania: Ranga Genin
Poziom Drugi
Po aktywowaniu tego poziomu potrafimy odrywać swobodnie cień od podłoża i może on się wydłużać już na 40m oraz jest dość trwały.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 3500 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze, w której używamy kosztuje 1000 chakry
Wymagania: Ranga Chunin i 15 wygranych walki ( w tym wygrana jedna walka w wyzwaniach )
Poziom Trzeci
Cień może wydłużyć się już na 70m oraz jest bardzo trwały i wytrzymały.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 7.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze, w której używamy kosztuje 3.000 chakry
Wymgania: Ranga Jounin i 20 wygranych walk
UWAGA! po każdym awansie naszego KG walki które zrobiliśmy się kasują. Przykład: kiedy mamy już 5 walk na 1 poziom KG nasze walki zerujemy i musimy wygrać kolejne 15 na drugi poziom i resztę wymagań na poziom 2.
Techniki:
Od rangi Gennina
Kage Mane no jutsu
Technika ta polega na kontroli swojego cienia, nie odrywając go od podłoża. Gdy nasz cień złapie cień przeciwnika, zostaje on unieruchomiony i wykonuje te same ruchy co my. Swój cień można łatwo przedłużać o cień innych przedmiotów, jak np.: cień drzewa.
Aktywacja: 3.000
Utrzymanie: 500
Kage Kubi Shibari no jutsu
Technika będąca dokończeniem techniki Kage Mane. Po złapaniu przeciwnika, z naszego cienia powstaje ręka, która powoli zbliża się do szyi przeciwnika, aby go udusić. Zazwyczaj techniką tą można łatwo zakończyć walkę.
Aktywacja: 5.000
Utrzymanie: 1.000
Wymagania: Wcześniejsze złapanie przeciwnika w Kage Mane no Jutsu
Od rangi Chuunina
Kage Shibari no Jutsu
Jutsu to jest udoskonaloną techniką Kage Mane no Jutsu, dzięki niej możemy złapać więcej osób, jak i również posiada ona większy zasięg.
Aktywacja: 5.000
Utrzymanie: 1.000
Kage Mane Shuriken no jutsu
Po "naładowaniu" broni miotanej naszą chakrą, rzucamy ją w cień przeciwnika. Jeżeli czynność ta powiedzie się przeciwnik zostaje unieruchomiony.
Chakra: 6.000 za 1 broń
Kage Nui
Technika polegająca na oderwaniu swojego cienia od podłoża, który następnie rozdziela się na kilka mniejszych cieni, ów cienie bez problemu mogą przebić człowieka na wylot. Maksymalnie stworzyć takich cieni można 10.
Aktywacja: 10.000
Utrzymanie: 2.500
Od rangi Jounina
Kage Mane Tacchi no jutsu
Poprzez kontakt fizyczny z przeciwnikiem możemy połączyć cienie, tym samym unieruchamiając go.
Aktywacja: 7.000
Utrzymanie: 3.000
Od rangi Sannin
Kage Yose no jutsu
Dzięki tej technice użytkownik może dowolnie kontrolować swój cień. Tak jak w przypadku techniki Kage Nui można przebić swojego przeciwnika, lecz tym razem ilość ceni jest nieograniczona.
Aktywacja: 50.000
Utrzymanie: 5.000
Offline