Kaimon
Pierwsza brama, zwiększa szybkość o 5 punktów statystyk na czas jej użycia, oraz pozwala na wykonanie Omote Renge.
Efekt utrzymuje się trzy tury.
Wymagania: 75 Punktów Rozwoju
Kyuumon
Druga brama, która zwiększa szybkość o dodatkowe 5 punktów statystyk na czas walki(w sumie 10), ciało przestaje odczuwać ból, oraz zmęczenie.
Efekt utrzymuje się przez pięć tur.
Wymagania: 100 Punktów Rozwoju Hachimon Tonkou
Seimon
Trzecia brama, zwiększa szybkość o dodatkowe 5 punktów(w sumie 15), ciało przestaje ograniczać wykorzystanie mięśni, oraz jest zdolne do wykonania Ura Renge. Trzeba także dodać, że użytkownik zadaje olbrzymie obrażenia przeciwnikowi, przy każdym uderzeniu.
Efekt utrzymuje się przez osiem tur.
Wymagania: 150 Punktów Rozwoju Hachimon Tonkou
Shoumon
Czwarta brama, dodatkowe 20 punktów statystyk szybkości(w sumie 35), wzmacnia przy tym efekt poprzedniej bramy. Przy niej obrona przed atakami jest bardzo trudna.
Efekt utrzymuje się przez sześć tur.
Wymagania: 200 Punktów Rozwoju Hachimon Tonkou
Tomon
Piąta brama, kolejne 10 punktów statystyk do szybkości(w sumie 45), dzięki czemu obrona przed atakami jest niemożliwa.
Efekt utrzymuje się przez cztery tury, po użyciu nie można walczyć przez 12 godzin.
Wymagania: 250 Punktów Rozwoju Hachimon Tonkou
Keimon
Szósta brama, zwiększa szybkość dodatkowo o 15 punktów(w sumie 60), jednak witalność spada do 10 punktów statystyk. Rany zadane przeciwnikowi mogą okazać się śmiertelne.
Efekt utrzymuje się przez trzy tury, po użyciu nie można walczyć przez 24 godziny.
Wymagania: 300 Punktów Rozwoju Hachimon Tonkou
Kyoumon
Siódma brama, ataki użytkownika są śmiertelne dla przeciwnika, nie można ich uniknąć.
Uaktywnienie tej bramy wyczerpuje ciało do granic możliwości. Jest ono równoznaczne z brakiem możliwości kontynuowania walki.
Efekt utrzymuje się przez dwie tury, po użyciu nie można walczyć przez 2 dni.
Wymagania: 350 Punktów Rozwoju Hachimon Tonkou
Shimon
Ósma brama, wystarczy jedno uderzenie żeby zabić przeciwnika. Nie ma ograniczenia jeżeli chodzi o ilość zaatakowanych wrogów. Po użyciu tej bramy użytkownik natychmiastowo umiera.
Efekt utrzymuje się przez jedną turę, po użyciu nie można walczyć przez 3 dni.
Wymagania: 400 Punktów Rozwoju Hachimon Tonkou
Offline