Klan Senju wraz z klanem Uchiha uznawani byli za najsilniejszych w swoich czasach, oba te klany odpowiedzialne są za założenie Konohy.
Kekkei Genkai: Mokuton
Ich więzy krwi pozwalają na kontrolowanie roślin. Oprócz tego za pomocą swojej najsilniejszej techniki mogą kontrolować bijuu.
Poziom Pierwszy
Pozwala kontrolować drewno oraz wytwarzać je z ziemi lub własnego ciała. Możemy wypuszczać z ziemii drewniane pale, które są dość wytrzymałe.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 1500 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze, w której używamy kosztuje 500 chakry
Wymagania: Ranga Genin
Poziom Drugi
Pozwala na średnio zaawansowaną kontrolę nie tylko drewna, ale też roślin.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 3.500 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze, w której używamy kosztuje 1.000 chakry
Wymagania: Ranga Chunin i 15 wygranych walk
Poziom Trzeci
Możemy robić z drewnem i roślinami co nam się żywnie podoba... Kontrolujemy je perfekcyjnie. Twory użytkownika są niezwykle szybkie i wytrzymałe. Wszystko zależy tylko od chakry i wyobraźni posiadacza.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 7.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze, w której używamy kosztuje 3.000 chakry
Wymagania: Ranga Jounin i 20 wygranych walk
Poziom Czwarty
Stajemy się istotą lasu i doskonale rozumiemy rośliny tak, że nikt poza nami tak naprawdę nie ma z nimi tyle wspólnego. Potrafimy namierzyć przeciwnika na podstawie rozmowy z roślinami. Potrafimy schować się wśród nich, a także je perfekcyjnie kontrolować.
Aktywacja tego poziomu kosztuje 15.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze, w której używamy kosztuje 5.000 chakry
Wymagania: Ranga Sannin i 30 wygranych walki ( w tym wygranie 1 walki w wyzwaniach )
UWAGA! po każdym awansie naszego KG walki które zrobiliśmy się kasują. Przykład: kiedy mamy już 5 walk na 1 poziom KG nasze walki zerujemy i musimy wygrać kolejne 15 na drugi poziom i resztę wymagań na poziom 2.
Techniki:
Od rangi Gennina
Mokuton no Jutsu
Technika ta pozwala na kontrolowanie roślin, tworzenie ich z dowolnego gruntu jak i z własnego ciała.
Aktywacja: 2.000
Utrzymanie: 5.00
Moku Kawarimi
Zwykła technika podmiany ciała, tylko że zamiast kłody pojawia się drewniana kukła.
Chakra: 1.000
Mokuton Henge
Prościutka technika zamiany w kogoś lub coś.
Chakra: 500
Mokusei Hiketsu no Jutsu
Z naszego koniuszka palca wyrasta klucz, który dopasowuje się do każdego zamka.
Chakra: 500
Od Chunnina
Moku Bunshin no Jutsu
Tworzymy materialnego klona z drewna. Potrafi on używać technik jak użytkownik (Związanych tylko z Mokutonem), posiada własny rozum, lecz z użytkownikiem kontaktuje się telepatycznie.
Chakra: 500/1
Moku Jouheki
Wytarzamy z ziemi drewnianą kopułę, która obronić nas może przed nadchodzącym atakiem, lub wykorzystać ją można do uwięzienia wroga. Technika bardzo podatna na ogień.
Chakra: 8.000
Jubaku no Jutsu
Technika polegająca na oplątaniu przeciwnika pędami drzew, aby się wydostać wymagana jest duża siła.
Chakra: 5.000 za oplątanie 1 osoby
Shichuuka no Jutsu
Jutsu polega na stworzeniu drewnianego domu. Idealnie nadaje się do przenocowania.
Chakra: 6.000 za 1 dom
Od Jounina
Daijurin no Jutsu
Ręka użytkownika zamienia się w drewno, następnie wydłuża się i rozszerza na kilka drewnianych kolców. Można na nie nadziać przeciwnika.
Chakra: 8.000
Mokuton Gigai Heki
Dzięki tej technice użytkownik tworzy wielką ścianę z drewna.
Chakra: 10.000 o rozmiarach 10x10 metrów
Schichuutou no Jutsu
Technika polegająca na stworzeniu wielkiej drewnianej celi, w której można zamknąć kilku przeciwników. Posiada wielką wytrzymałość, więc trudno ją zniszczyć.
Chakra: 10.000
Renchuka no Jutsu
Dzięki tej technice możemy stworzyć kilka drewnianych domostw. Jutsu idealne do tworzenia noclegów lub odbudowy wioski.
Chakra: 70.000 za 20 domów
Od Sannina
Jubaku Eisou
Przeciwnik oplątywany jest przez tysiące pnączy, które pomału go miażdżą. Zaczyna się od tego że unieruchamiają go pnącza średniej wielkości, które wciąż powiększając się zaczynają miażdżyć przeciwnika.
Chakra: 30.000
Mokuton Hijutsu: Jukai Koutan
Jutsu to tworzy ogromny las, w którym każda roślina jest pod naszą kontrolą.
Chakra: 35.000
Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu
Użytkownik wytwarza wokół demona 11 filarów, które są zakończone kolcami. Demon znajdujący się wewnątrz jest prawie pod pełną naszą kontrolą, lecz nie można go wykorzystywać jako broni. Trzymamy demona na tak jakby linie, dzięki której pomału wysysamy mu chakre, aż Jinchuuriki nie powróci do swojego pierwotnego stanu.
Chakra: 15.000 za przywołanie filarów
Kontrolowanie Shuukaku: 20.000 chakry
Kontrolowanie Nekomaty: 30.000 chakry
Kontrolowanie Shuukaku: 20.000 chakry
Kontrolowanie Sanbi'ego: 40.000 chakry
Kontrolowanie Yonbi'ego: 55.000 chakry
Kontrolowanie Gobi'ego: 70.000 chakry
Kontrolowanie Rokubi'ego: 80.000 chakry
Kontrolowanie Nanabi'ego: 95.000 chakry
Kontrolowanie Hachibi'ego: 110.000 chakry
Kontrolowanie Kyuubi'ego: 150.000 chakry
Offline