#1 2011-09-04 22:14:05

 Shosuke

http://i56.tinypic.com/2s82uxz.jpg

7607605
Call me!
Zarejestrowany: 2011-09-02
Posty: 5
Punktów :   
Ranga: HoKage
Demon: Kyubi
Kekkei Genkai: Byakugan Lvl 5
Przeklęta Pieczęć: Pieczęć Ziemi lvl 2

Senjuu

Klan Senju wraz z klanem Uchiha uznawani byli za najsilniejszych w swoich czasach, oba te klany odpowiedzialne są za założenie Konohy.


Kekkei Genkai: Mokuton
Ich więzy krwi pozwalają na kontrolowanie roślin. Oprócz tego za pomocą swojej najsilniejszej techniki mogą kontrolować bijuu.

Poziom Pierwszy

Pozwala kontrolować drewno oraz wytwarzać je z ziemi lub własnego ciała. Możemy wypuszczać z ziemii drewniane pale, które są dość wytrzymałe.

Aktywacja tego poziomu kosztuje 1500 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze, w której używamy kosztuje 500 chakry

Wymagania: Ranga Genin

Poziom Drugi

Pozwala na średnio zaawansowaną kontrolę nie tylko drewna, ale też roślin.

Aktywacja tego poziomu kosztuje 3.500 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze, w której używamy kosztuje 1.000 chakry

Wymagania: Ranga Chunin i 15 wygranych walk

Poziom Trzeci

Możemy robić z drewnem i roślinami co nam się żywnie podoba... Kontrolujemy je perfekcyjnie. Twory użytkownika są niezwykle szybkie i wytrzymałe. Wszystko zależy tylko od chakry i wyobraźni posiadacza.

Aktywacja tego poziomu kosztuje 7.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze, w której używamy kosztuje 3.000 chakry

Wymagania: Ranga Jounin i 20 wygranych walk

Poziom Czwarty

Stajemy się istotą lasu i doskonale rozumiemy rośliny tak, że nikt poza nami tak naprawdę nie ma z nimi tyle wspólnego. Potrafimy namierzyć przeciwnika na podstawie rozmowy z roślinami. Potrafimy schować się wśród nich, a także je perfekcyjnie kontrolować.

Aktywacja tego poziomu kosztuje 15.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze, w której używamy kosztuje 5.000 chakry

Wymagania: Ranga Sannin i 30 wygranych walki ( w tym wygranie 1 walki w wyzwaniach )

UWAGA! po każdym awansie naszego KG walki które zrobiliśmy się kasują. Przykład: kiedy mamy już 5 walk na 1 poziom KG nasze walki zerujemy i musimy wygrać kolejne 15 na drugi poziom i resztę wymagań na poziom 2.



Techniki:
Od rangi Gennina


Mokuton no Jutsu
Technika ta pozwala na kontrolowanie roślin, tworzenie ich z dowolnego gruntu jak i z własnego ciała.
Aktywacja: 2.000
Utrzymanie: 5.00


Moku Kawarimi
Zwykła technika podmiany ciała, tylko że zamiast kłody pojawia się drewniana kukła.
Chakra: 1.000


Mokuton Henge
Prościutka technika zamiany w kogoś lub coś.
Chakra: 500


Mokusei Hiketsu no Jutsu
Z naszego koniuszka palca wyrasta klucz, który dopasowuje się do każdego zamka.
Chakra: 500

Od Chunnina


Moku Bunshin no Jutsu
Tworzymy materialnego klona z drewna. Potrafi on używać technik jak użytkownik (Związanych tylko z Mokutonem), posiada własny rozum, lecz z użytkownikiem kontaktuje się telepatycznie.
Chakra: 500/1


Moku Jouheki
Wytarzamy z ziemi drewnianą kopułę, która obronić nas może przed nadchodzącym atakiem, lub wykorzystać ją można do uwięzienia wroga. Technika bardzo podatna na ogień.
Chakra: 8.000


Jubaku no Jutsu
Technika polegająca na oplątaniu przeciwnika pędami drzew, aby się wydostać wymagana jest duża siła.
Chakra: 5.000 za oplątanie 1 osoby


Shichuuka no Jutsu
Jutsu polega na stworzeniu drewnianego domu. Idealnie nadaje się do przenocowania.
Chakra: 6.000 za 1 dom

Od Jounina


Daijurin no Jutsu
Ręka użytkownika zamienia się w drewno, następnie wydłuża się i rozszerza na kilka drewnianych kolców. Można na nie nadziać przeciwnika.
Chakra: 8.000


Mokuton Gigai Heki
Dzięki tej technice użytkownik tworzy wielką ścianę z drewna.
Chakra: 10.000 o rozmiarach 10x10 metrów


Schichuutou no Jutsu
Technika polegająca na stworzeniu wielkiej drewnianej celi, w której można zamknąć kilku przeciwników. Posiada wielką wytrzymałość, więc trudno ją zniszczyć.
Chakra: 10.000


Renchuka no Jutsu
Dzięki tej technice możemy stworzyć kilka drewnianych domostw. Jutsu idealne do tworzenia noclegów lub odbudowy wioski.
Chakra: 70.000 za 20 domów

Od Sannina


Jubaku Eisou
Przeciwnik oplątywany jest przez tysiące pnączy, które pomału go miażdżą. Zaczyna się od tego że unieruchamiają go pnącza średniej wielkości, które wciąż powiększając się zaczynają miażdżyć przeciwnika.
Chakra: 30.000


Mokuton Hijutsu: Jukai Koutan
Jutsu to tworzy ogromny las, w którym każda roślina jest pod naszą kontrolą.
Chakra: 35.000


Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu
Użytkownik wytwarza wokół demona 11 filarów, które są zakończone kolcami. Demon znajdujący się wewnątrz jest prawie pod pełną naszą kontrolą, lecz nie można go wykorzystywać jako broni. Trzymamy demona na tak jakby linie, dzięki której pomału wysysamy mu chakre, aż Jinchuuriki nie powróci do swojego pierwotnego stanu.
Chakra: 15.000 za przywołanie filarów

Kontrolowanie Shuukaku: 20.000 chakry
Kontrolowanie Nekomaty: 30.000 chakry
Kontrolowanie Shuukaku: 20.000 chakry
Kontrolowanie Sanbi'ego: 40.000 chakry
Kontrolowanie Yonbi'ego: 55.000 chakry
Kontrolowanie Gobi'ego: 70.000 chakry
Kontrolowanie Rokubi'ego: 80.000 chakry
Kontrolowanie Nanabi'ego: 95.000 chakry
Kontrolowanie Hachibi'ego: 110.000 chakry
Kontrolowanie Kyuubi'ego: 150.000 chakry


http://img368.imageshack.us/img368/5750/narutorend99td3.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.eliteeiclan.pun.pl www.mychemicalromance.pun.pl www.angelodemonio.pun.pl www.crazypigs.pun.pl www.xbox360x.pun.pl