#1 2011-09-04 22:18:20

 Shosuke

http://i56.tinypic.com/2s82uxz.jpg

7607605
Call me!
Zarejestrowany: 2011-09-02
Posty: 5
Punktów :   
Ranga: HoKage
Demon: Kyubi
Kekkei Genkai: Byakugan Lvl 5
Przeklęta Pieczęć: Pieczęć Ziemi lvl 2

Hyuuga

Kekkei Genkai:
Byakugan

Level 1
Ten poziom Byakugana pozwala użytkownikowi widzieć do 50 metrów w dal, widząc tenketsu (znaczy to że rozróżnia klony), chakre, jej kolor i ilość. Dodatkowo potrafimy zablokować tenketsu uderzając przeciwnika w dane miejsce.

Wymagania: Ranga Genin
Aktywacja: 1.000
Utrzymanie: 500

Level 2
Poziom kontroli chakry znacznie rośnie. Na tym poziomie, Byakugan widzimy 100 metrów w dal i 359 stopni wokół głowy. Dodatkowo, pozwala on użytkownikowi widzieć coś co nie jest widoczne gołym okiem (szybkie ruchy, ukryta bron itp.). Dodatkowo, możemy odbijać wszystkie taijutsu do rangi C i ninjutsu do rangi D.

Wymagania: Ranga Chunin i 15 wygranych walk
Aktywacja: 2.500
Utrzymanie: 1000

Level 3
Na tym poziomie kontrola chakry to dla nas nie problem, dzieki czemu koszt użycia klanowych technik maleje o 1/4. Kontrolując perfekcyjnie naszą chakre możemy skoncentrować ją w rękach i jednym uderzeniem zablokować dużą grupę tenketsu, przy czym możemy komuś sparaliżować dany uderzony narząd. Na tym poziomie zasięg Byakugana zwiększa się do 200m.

Wymagania: Ranga Jounin i 25 wygranych walki
Aktywacja: 5.000
Utrzymanie: 1.500

Level 4
Ostatni poziom byakugana, na tym poziomie posługujemy się kontrola chakry po mistrzowsku, przez co nasze ataki klanowe zabierają o połowę. Nasz wzrok może widzieć nawet do 300 metrów i dzięki doskonalej kontroli naszej chakry możemy tak ze odbić wszystkie ataki taijutsu do rangi A i ninjutsu do rangi B.

Wymagania: Ranga Sage i 35 wygranych walk ( w tym 1 wygrana walka w wyzwaniach).
Aktywacja: 10.000
Utrzymanie: 2.000



UWAGA! po każdym awansie naszego KG walki które zrobiliśmy się kasują. Przykład: kiedy mamy już 5 walk na 1 poziom KG nasze walki zerujemy i musimy wygrać kolejne 15 na drugi poziom i resztę wymagań na poziom 2.


Techniki:
Od rangi Genina


Jūken
Styl walki klanu Hyuuga polegający na uderzeniach otwartą ręką. Atakujemy za pomocą skumulowanej w rekach chakrze punkty teketsu, ten styl walki nie polega na zadaniu obrażeń ciało od zewnątrz lecz zablokowania przepływu chakry przez ciało, lecz tez zadaje ból i może uszkodzić narządy.
Chakra: 0


Harichakra
Z otworów tenketsu tworzymy igły z Chakry, w każdej części ciała w której znajduje się punkt tenketsu, możemy wytworzyć igły i następnie przeciąć chakre przeciwnika. (Przeciąć mu linie chakry).
Chakra: 500/1


Shukūken
Prosta technika klanu Hyuga. Jej użytkownik skupia chakrę na swojej dłoni i uderza nią przeciwnika wysyłając mu cząstkę swojej chakry. To paraliżuje przeciwnika na 1 tury.
Chakra: 500


Hakke Kūhekishō
Jest to rozwinięcie Hakke Kūshō, które wymaga dwóch członków klanu Hyuga. Członkowie klanu ustawiają się do siebie plecami i jednym ruchem oboje wykonują technikę Hakke Kūshō bardzo mocno odrzucając i obijając przeciwnika. Jest w stanie połamać parę kości.
Chakra: 1000/osobę


Hakke Kūshō
Technika działająca tylko na jeden cel. Użytkowanik Byakugana uderza przeciwnika w witalny punkt na ciele i wypuszcza szybką falę energii która brutalnie odrzuca przeciwnika z dużą prędkością.
Chakra: 1000


Hakke Sanjūni Shō
Najsłabsza wersja tego typu technik. Użytkownik wykonuje 32 uderzenia, które utrudnia przeciwnikowi używania chakry (może wykonywać jutsu do 20k chakry) i jakiekolwiek następne ruchy, zmniejszając szybkość o (1 x poziom członka klanu Hyuga). Działa na odległości 10m od użytkownika.
Chakra: 4000

Od rangi Chunina


Hakke Itten
Mocne uderzenie końcem palców dłoni w punkt meridianowy. Głównym zamierzeniem tego ataku jest szybkie zablokowanie przeciwnika.
Chakra: 500


Jūkenpō Ichigekishin
Technika pozwalająca na wypuszczenie całkiem silnych strumieni chakry ze wszystkich lub tylko wybranych tenketsu w swoim ciele. Przeciwnik trafiony tą techniką nie dostaje dużo obrażeń lecz zostaje wyrzucony na sporą odległość. Siła odrzutu jest duża tak więc dzięki temu członek klanu Hyuga jest w stanie uwolnić się od więzów lub uścisku wroga.
Chakra: 2000


Hakkeshō Kaiten
Członek klanu Hyuga zaczyna kręcić się z bardzo dużą prędkością zwiększając prędkość kręcenia się chakrą. Wyprostowuje ręce w powietrzu i zaczyna wypuszczać z nich chakre, tworząch wirującą barierę zdolną odparować każdy atak czy to taijutsu czy ninjutsu.
Chakra: 5000


Hakke Hasangeki
Następne rozwinięcie techniki Hakke Kūshō. Wymaga o wiele większej pokładów chakry i zadaje o wiele większe obrażenia. Tym razem członek klanu Hyuga nie musi uderzyć przeciwnika, wystarczy iż znajdzie się na krótkim dystansie (10m) i tym razem wypuszcza widoczną i dość dużą falę uderzeniową. Zadaje duże obrażenia i jest w stanie pogruchotać wiele kości.
Chakra: 7000


Hakke Rokujūyon Shō
Silniejsza wersja Hakke Sanjūni Shō polegająca na zadaniu 64 ciosów. Działa podobnie jak 32 ciosy, lecz tym razem, przeciwnik moze wykonywac jutsu tylko do 20k chakry i spowadnia jego ruchy o 2 x poziom członka klanu. Działa na odległości 20m od użytkownika.
Chakra: 10000

Od rangi Jounina


Jūho Sōshiken
Użytkownik Byakugana tworzy ze swojej chakry głowy tygrysów na swoich dłoniach i może nimi zaatakować przeciwników. Odmienna technika klanu Hyuga gdyż jest typowo ofensywna i ma za zadanie zadać jak najwięcej obrażeń, niźli zablokować tenketsu. Każda głowa tygrysa pozwala na jednokrotne uderzenie przeciwnika. Jeśli ktoś zostanie trafiony tą techniką, dostanie on masakryczną ilość obrażeń, dzięki czemu nie jest w stanie się wogóle ruszać, drugie trafienie tego typu atakiem równoważy ze śmiercią.
Chakra: 8000


Shugohakke Rokujūyon Shō
Technika głownie defensywna. Polega na stworzeniu sobie na dłoniach bardzo ostrych ostrzy chakry, które są w stanie przeciąć lub zablokować wszystko. Również, użytkownik tej techniki tworzy swoim Byakuganem okrągłe pole zasięgu danych ostrzy który wynosi 30m od użytkownika. Ta technika pokrywa martwy punkt Byakugana, czyli użytkownik posiada pełne pole widzenia na danym obszarze 10m od siebie. Jest to również defensywna wersja Hakke Rokujūyon Shō, gdyż jej użytkownik jest w stanie wypuścić tylko 64 bardzo szybkie ciosy. Bardzo skuteczne przeciwko masowym atakow.
Chakra: 10000


Hakke Hyaku Nijūhachi Shō
Jutsu polegające na zablokowaniu nie 64 a 128 tenketsu. Po wykonaniu tego jutsu przeciwnik nie może całkowicie używać chakry i na jakiś czas unieruchamia przeciwnika (3 posty). Może być użyte na dużej liczbie przeciwników, lecz wtedy liczba ciosów na każdego przeciwnika jest mniejsza. Działa na odległości 30m od użytkownika.
Chakra: 20000

Od rangi Sannina


Hakkeshou: Nihyakugojuurokushou
Najpotężniejsza technika klanu Hyuuga. Tą techniką blokujemy 256 tenketsu przeciwnika. Do tej techniki potrzebujemy dużej szybkości i zręczności. Skutki dla przeciwnika są śmiertelne.
Chakra: 35000


Hakke: Yatsu Kato Totsugeki
Użytkownik byakugana po tym jak się chwile skoncentruje widzi gdzie są umieszczone w ciele przeciwnika 8 braw. Zadając 8 ciosów blokuje je, przeciwnik nie otrzymuje dużych obrażeń po jutsu, lecz gdy tylko otworzy jakąś bramę skończy się to jego zgonem.
Chakra: 15000


http://img368.imageshack.us/img368/5750/narutorend99td3.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.air.pun.pl www.siecli.pun.pl www.grafikaanime.pun.pl www.zsstrzelec.pun.pl www.dark-pokemon.pun.pl