#1 2011-09-04 22:22:00

 Shosuke

http://i56.tinypic.com/2s82uxz.jpg

7607605
Call me!
Zarejestrowany: 2011-09-02
Posty: 5
Punktów :   
Ranga: HoKage
Demon: Kyubi
Kekkei Genkai: Byakugan Lvl 5
Przeklęta Pieczęć: Pieczęć Ziemi lvl 2

Aburame

Klan ten kontroluje robaki, żyją z nimi w symbiozie. Robaki żyją w ciele użytkownika i żywią się jego chakrą, a w zamian pomagają mu w walce. Będąc w tym klanie nie możemy zawierać paktów z innymi zwierzętami.

Kekkei Genkai: Kikiou
Kontrola robaków.

Poziom Pierwszy

Możemy umieścić 2 robaki na wrogu jako pluskwę. ,,Uszkodzone'' insekty regenerują się po 3 postach(naszych), dodatkowo potrafimy stworzyć 5 owadzich klonów na walkę bez zużycia chakry. Nasze insekty stają się jadowite.

Aktywacja tego poziomu kosztuje 1000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 500 chakry

Wymagania: Ranga Genin

Poziom Drugi

Po aktywowaniu tego poziomu jesteśmy odporni na Genjutsu, a robaki potrafią zniwelować truciznę w naszym ciele. Jeśli wyślemy robaki na przeciwnika potrafią one absorbować 1/20 jego chakry na turę.

Aktywacja tego poziomu kosztuje 3.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 1.000 chakry

Wymagania: Ranga Chunin i 20 wygranych walk

Poziom Trzeci

Owady poruszają się błyskawicznie i są niezwykle odporne na ataki. Są nam całkowicie posłuszne, a ataki takie jak Chidori/Rasengan zostają zaabsorbowane przez insekty. Chakra przeciwnika może być wyssysana z bardzo dużą prędkością 1/10 na turę(w czasie wyssysania przeciwnik nie może wykonywać jutsu). Robaki potrafią wyczuwać chakrę oraz jej ilość. Możemy zrobić ścianę, przez którą przejdą tylko silne i katonowe techniki

Aktywacja tego poziomu kosztuje 8.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 3.000 chakry

Wymagania: Ranga Jounin i 30 wygranych walki

Poziom Czwarty

Wchodzimy w pełną symbiozę z insektami, w której obie strony uzyskują wyłącznie korzyści. Panujemy nad każdym typem robaka jaki można spotkać oraz potrafimy widzieć i czuć to co one. Nasza inteligencja wzrasta(powielona przez robaki), a ataki psychiczne nie są w stanie nic na nas zdziałać.

Aktywacja tego poziomu kosztuje 15.000 chakry
Utrzymywanie go w każdej turze kosztuje 0 chakry

Wymagania: Ranga Sannin i 35 wygranych walk ( w tym 1 walka w wyzwaniach )

UWAGA! po każdym awansie naszego KG walki które zrobiliśmy się kasują. Przykład: kiedy mamy już 5 walk na 1 poziom KG nasze walki zerujemy i musimy wygrać kolejne 15 na drugi poziom i resztę wymagań na poziom 2.

Dodatkowe techniki:

Od rangi Genina


Kikaichū no Jutsu
Nie jest to technika, raczej czynność, w której każdy członek klanu oddaje swoje ciało robak.
Chakra: 0


Hijutsu: Mushiyose
Po złożeniu pieczęci kładziemy dłoń na ziemi, tworząc sieć chakry, która to przywołuje do nas robaki. Owe robaki przekazują nam informację o terenie.
Chakra: 1.000

Od rangi Chunina

Mushidama

Kula owadów tworzona przez członka Aburame.. robaki lecą w stronę przeciwnika po czym uderzają w niego z duża siła.

chakra: 2000


Jinteki Mayu no jutsu
Dzięki pomocy robaków, możemy wytworzyć dookoła siebie kokon. Jest on całkiem wygodny, więc można w nim odpocząć.
Chakra: 2.000


Mushi Bunshin no Jutsu
Technika ta tworzy z naszych robaków materialnego klona, z wyglądu jest on taki jak użytkownik, więc może atakować. Po uderzeniu przez przeciwnika klon rozpada się na robaki.
Chakra: 500/1 klon


Od rangi Jounina

Mushi Kame no Jutsu
Użytkownik uwalnia robaczki, które z ogromną prędkością i nie zostawiając najmniejszej luki kręcą się wokół nas. Technika ta jest bliźniaczo podobna do techniki klanu Hyuuga - Hakkeshō Kaiten. Osłona ta jest na tyle silna, by zniwelować lub zmniejszyć siłę nadchodzących ataków, jednak zniszczona może być przez jutsu o większej sile.
Chakra: 10.000


Hijutsu: Mushimayu
Po wykonaniu odpowiednich pieczęci zwiększamy ilość wydzielanej chakry, przez co robaki szybciej się rozmnażają. Należy jednak robić to w bezruchu.
Chakra: 15.000


Od rangi Sannina



Hijutsu: Mushidama
Dzięki tej technice robaki unieruchamiają przeciwnika, otaczając go. Dodatkowo żerują na nim, zjadając jego chakre, nawet gdy przeciwnik ucieknie, robaki ruszą od razu za nim.
Chakra: 20.000
1 runda trzymania przez robaki zabiera przeciwnikowi 5.000 chakry



Nanosaizu no Dokumushi
Przy bezpośrednim kontakcie z przeciwnikiem robaki przeskakują na ofiarę, niszcząc komórki i powodują ogromny ból. Wycofać je może jedynie osoba która ich użyła.
Chakra: 20.000


http://img368.imageshack.us/img368/5750/narutorend99td3.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pokes-core.pun.pl www.eliteeiclan.pun.pl www.mychemicalromance.pun.pl www.angelodemonio.pun.pl www.crazypigs.pun.pl